owocoweogrody.pl
Twój koszyk »
zamknij

Regulamin

Sklep ogrodniczy owocoweogrody.pl prowadzi sprzedaż detaliczną stacjonarną w miejscowości Tomaszów Mazowiecki oraz internetową za pośrednictwem strony internetowej i serwisu Allegro.

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.owocoweogrody.pl.

 

Wszelkie informacje dotyczące towarów, a także informacje zawarte na stronie www.owocoweogrody.pl, kierowane do odbiorców i potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.

 

Właścicielem sklepu jest Kinga Pietrzykowska dostępna pod adresem: ul. Nowy Port 44a, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OWOCOWEOGRODY.PL KINGA PIETRZYKOWSKA, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wpisanej pod numerem NIP: 7621893073, REGON: 361082834, zwanej także zamiennie „Sprzedającym”.

Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać w godzinach: poniedziałek – piątek 8:00-16:00 poprzez:

  1. telefon komórkowy +48 536-712-715
  2. e-mail: owocoweogrody@gmail.com

Dane do przelewu:

Konto mBank: 12-1140-2004-0000-3202-7561-0417

Kinga Pietrzykowska

ul. Nowy Port 44a

97-200 Tomaszów Mazowiecki

I. ZASADY OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.owocoweogrody.pl.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym jest zapoznanie się i zaakceptowanie poniższego regulaminu.
  3. Sklep internetowy oferuje bardzo duży wybór roślin ogrodowych owocowych o walorach ozdobnych i jadalnych.

II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.owocoweogrody.pl są cenami brutto, podane w złotych polskich i nie obejmują kosztów wysyłki.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.owocoweogrody.pl.
  3. Zamówienie można składać całą dobę, we wszystkie dni tygodnia i przez cały rok.
  4. Zamówienie będzie zrealizowane, jeżeli Klient prawidłowo wypełnieni formularz zamówienia i poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
  5. W przypadku podania niekompletnych danych, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeżeli kontakt ten nie będzie możliwy w ciągu 2 dni roboczych od pierwszej próby kontaktu Sprzedający może odmówić realizacji zamówienia i je anulować.
  6. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany adres e-mail, natomiast hasło to ciąg znaków ustalonych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu.
  7. Po złożeniu skutecznego zamówienia Klient w ciągu 24 godzin otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

III. PŁATNOŚCI

  1. Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.
  2. Płatności za zamówiony towar w sklepie internetowym można dokonać:
    1. Przelewem na wskazany nr konta, tytuł wykonywanego przelewu powinien zawierać numer zamówienia oraz imię i nazwisko Klienta;
    2. Przez PayU – na stronie sklepu
    3. Pobraniem – płatność Kurierowi przy odbiorze;
    4. Gotówką przy odbiorze osobistym towaru w sklepie stacjonarnym.
    5. Do ceny towaru doliczane są koszty wysyłki:Koszt wysyłki uzależniony jest od formy płatności, wagi zamówienia i gabarytów roślin.Koszt wysyłki kurierskiej uzależniony jest od formy płatności, wagi zamówienia i gabarytów roślin
      1. Przesyłka kurierska – płatność „z góry”
      2. Przesyłka kurierska – płatność przy odbiorze
      3. Przesyłka kurierska – paczka niestandardowa
      4. Odbiór osobisty
      5. Dowóz firmowym transportem.

       

      1. Koszt wysyłki kurierskiej uzależniony jest od formy płatności, wagi zamówienia i gabarytów roślin.
  1. Rośliny do 90 cm

 

Ilość paczek

1

2

3

europaleta

Waga paczki

do 30 kg

do 60 kg

do 90 kg

od 100 kg

Płatność przelewem

25 zł

50 zł

75 zł

po uzgodnieniu ceny

Za pobraniem

35 zł

60 zł

85 zł

-

 

  1. Rośliny powyżej 90 cm

 

Koszt przesyłki jak wyżej + dopłata do przesyłki niestandardowej.

 

  1. Przy dużych zamówieniach cena ustalana indywidualnie poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.
  2. Klient zamieszkały w Tomaszowie Mazowieckim w przypadku dokonania zakupów za kwotę minimum 300 zł będzie miał dostarczony towar przez Sprzedającego na jego koszt.
  3. Możliwość dowozu towaru do Klienta zamieszkałego w obrębie 120 km od Tomaszowa Mazowieckiego, po wcześniejszym uzgodnieniu ceny i terminu.

 

IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA.

  1. Czas realizacji zamówienia wynosi 1-14 dni roboczych w zależności od dostępności towaru.
  2. Rozpoczęcie realizacji zamówienia zaczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy Sklepu lub dokonaniu zamówienia w przypadku wyboru opcji „za pobraniem”.
  3. Zamówiony towar jest wysyłany na adres Klienta bezpośrednio po skompletowaniu.
  4. W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych lub okresowego wzrostu ilości zamówień w okresie wiosennym Sklep Internetowy może wydłużyć czas realizacji zamówienia. W takim wypadku Klient zostanie o tym poinformowany.
  5. Wysyłki realizowane będą w okresie od 15 marca do 15 listopada według kolejności dokonania wpłat.

V. PAKOWANIE ROŚLIN.

  1. Rośliny są odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. Każda roślina zapakowana jest w osobno, a następnie włożona do kartonu zbiorczego.
  2. Karton jest odpowiednio oznaczony, aby roślina zawsze była doniczką do dołu.

VI. TERMIN WYSYŁKI.

  1. Czas dostawy to zazwyczaj jeden dzień roboczy po dokonaniu wysyłki w przypadku przesyłki kurierskiej.
  2. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zwykle 1-2 dni robocze).
  3. Towar wysyłany jest od poniedziałku do środy (z wyłączeniem dni świątecznych).
  4. Towar jest wysyłany pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  5. Towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  6. Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w sklepie stacjonarnym znajdującym się w Tomaszowie Mazowiecki, przy ul. Nowy Port 44a po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
  7. Istnieje możliwość dostarczenia Klientowi towaru firmowym transportem po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i ceny.
  8. Klient zostanie poinformowany o wysłaniu zamówionego towaru w e-mailu.

VII. DOSTARCZENIE ZAMÓWIENIA

  1. W momencie odebrania przesyłki Klient jest zobowiązany, w obecności Kuriera, sprawdzić ogólny stan przesyłki oraz czy opakowanie jest nienaruszone.
  2. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu należy otworzyć przesyłkę i sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera.
  3. Protokół powinien zawierać:
    1. Datę i godzinę, miejsce sporządzenia;
    2. Oznaczenie Kuriera i Klienta (imię, nazwisko, numer PESEL) oraz adres zamieszkania Klienta;
    3. Numer zamówienia;
    4. Oznaczenie firmy, która dokonuje doręczenia;
    5. Wskazanie Towaru;
    6. Dokładny opis uszkodzeń – należy wskazać, która część lub komponent jest uszkodzony i na czym uszkodzenie polega.
    7. Należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
    8. Wraz z Towarem Klient otrzymuje paragon fiskalny, bądź fakturę VAT.
    9. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy „za pobraniem” i nie odbiera przesyłki, jest on obowiązany do zwrotu poniesionych przez Sprzedawcę kosztów przesyłki do Klienta i od Klienta do Sprzedawcy oraz wszelkich innych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę oraz naprawienia szkody, którą Sprzedawca poniósł.

VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres Sprzedającego.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za nieważną. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedającego.

IX. REKLAMACJE

  1. Jeśli po rozpakowaniu paczki stwierdzone zostaną jakiekolwiek niezgodności w zawartości przesyłki, jakości lub kondycji towaru należy zrobić zdjęcia w dniu odebrania przesyłki i wysłać je na adres e-mailowy Sklepu. Zdjęcie powinno być wyraźne i przedstawiać dokładnie to, co jest nieprawidłowe.
  2. Następnie należy dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
  5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez wymianę na nowy, chyba że wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności.
  6. Klient traci uprawnienia określone w punkcie 5, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

X. POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający.
  2. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 informuję, że dane osobowe przechowywane są w zbiorze danych firmy owocoweogrody.pl.
  3. W trakcie składania zamówienia, Klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją zamówienia zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. U. Nr 133. poz. 883).
  4. Klient może, ale nie musi, podczas dokonywania Rejestracji lub później, wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowej lub materiałów marketingowych – np. informacji dotyczących działalności Sklepu, o występujących aktualnie promocjach lub nowościach w Sklepie. Informacje te będą wysyłane drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
  5. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta.
  6. Dane Klientów nie są przekazywane osobom trzecim.
  7. Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych w celu wykonania zamówienia.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu o czym będzie informował Klientów.
  3. Sądem właściwym do rozpatrywania spraw spornych związanych z umową jest sąd właściwy dla pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  4. Wszelkie zdjęcia i inna grafika, oraz teksty zamieszczone na niniejszej stronie są objęte prawami autorskimi i zabrania się ich powielania i rozpowszechniania.
  5. Składający zamówienie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.